Kundeanmeldelser

Based on 83 reviews
89%
(74)
7%
(6)
4%
(3)
0%
(0)
0%
(0)

schnelle lieferung

Danke für deine Bewertung – wir freuen uns, dass du mit der Lieferung zufrieden bist

Mit freundlichen Grüßen
Mathias
Seamless Basic

Kvalitet er noget helt særligt….. på den aller bedste måde. Pasform er for alle.

Mange tak for din anmeldelse! Det sætter vi stor pris på at høre

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Elsker disse bluser

Mange tak for din anmeldelse! Det er vi rigtig glade for at høre

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Anvendelig til alt - perfekt

Mange tak for din anmeldelse! Det er vi rigtig glade for at høre

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

alles sehr gut

Herzlichen Dank für deine Bewertung – das freut uns sehr zu hören

Mit freundlichen Grüßen
Mathias
Seamless Basic

Fantastisk kvalitet.
Så glad for at jeg opdagede jeres brande

Tusind tak for din fine anmeldelse! Det er vi glade for at høre

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

hurtig levering

Tak for din anmeldelse!

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Jeg har sagt det før - Seamless Basic gør en afhængig på den skønneste måde! Både hvad angår de eksklusive farver og materialer, men sandelig også i udforning og pasform. Alt det i sammenhæng gør, at Seamless Basics dejlige produkter føles som et ekstra blødt hudlægen! Og at jeg vil fortsætte med at bruge de skønne ting.
Venligst Karin Bæk

Tusind tak for din virkelig fine anmeldelse, Karin — og fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse. Det betyder meget for os at høre, at både farver, materialer og pasform er noget, du sætter pris på

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Fantastisk kvalitet- dyrt, m n så godt. Blødt, velsiddende og lækkert👌🏼

Mange tak for din anmeldelse! Dejligt at høre, at du er glad for både kvalitet og pasform — det sætter vi stor pris på

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Jeg elsker jeres produkter

Tusind tak for din anmeldelse! Det er virkelig dejligt at høre, at du elsker vores produkter. Tak fordi du tog dig tid til at skrive

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Let og problemfrit!

Tak for din anmeldelse! Det er vi rigtig glade for at høre

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Alt forløb godt og hurtigt

Tak for din anmeldelse! Dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse hos os

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Great fabric and good quality . Love them shape and style . I highly recommended Seamless Basic

Thank you so much for your review! We’re really happy to hear that you love the fabric, quality, and the shape and style of the products. We truly appreciate the recommendation

Kind regards
Mathias
Seamless Basic

Top

Tusind tak for din anmeldelse! 😊 Vi er glade for, at du har haft en god oplevelse hos os.

Med venlig hilsen
Trine / Seamlessbasic

Hurtig levering og god information undervejs

Mange tak for din anmeldelse! Dejligt at høre, at både levering og information undervejs levede op til dine forventninger.

Med venlig hilsen
Trine

Det er nemt og hurtigt at handle med seamles basic Og det er en smuk emballage

Mange tak for din anmeldelse! 😊 Det glæder os, at du synes, at det er nemt at handle hos Seamless Basic, og at du kan lide emballagen. Vi sætter stor pris på din anmeldelse.
Kærligst Trine

Køber hvert år fantastisk produkt

Tusind tak for de flotte stjerner. Det betyder meget for os, at vores kunder kan lide vores produkter.

Superlækkert materiale, smukke farver, sidder perfekt. Det er så dejligt, at man kan blive helt afhængig! Det praktiske: Lynhurtig ekspedition.

Tusind tak for din anmeldelse, Karin.
Vi bliver så glade, når vores kunder sætter pris på det, som vi sidder og arbejder med hver dag.
Kærligst Trine

👍

Tusind tak for de flotte stjerner

Gode produkter

Lækre kvaliteter, er blevet helt afhængig.

Tusind tak for din anmeldelse! Det er dejligt at høre, at du er blevet så glad for vores produkter

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Ich bin nun mehrmals aufgefordert worden, eine Bewertung zu hinterlassen. Leider überzeugt mich die Qualität überhaupt nicht, da würde ich nur einen Stern vergeben: die Ärmel leiern sehr schnell aus, das Shirt rutscht immer hoch und weder die Länge noch die Ärmel bleiben dort, wo sie hingehören. Nach einmaligem Tragen muss das Shirt schon in die Wäsche, damit die Ärmel sich wieder ein wenig zusammenziehen. Bund ist an den Handgelenken total ausgeleiert. Also, die Qualität überzeugt mich nicht, schon gar nicht bei diesem Preis. Positiv bewerte ich die schönen Farben und das dünne Material. Das ist toll zum Drunterziehen. Ich hatte mir gleich mehrere Shirts bestellt, was ich nun bereue.

Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, deine Erfahrung zu teilen – auch wenn es uns natürlich leid tut zu hören, dass du nicht zufrieden bist.

Wir schreiben in unserem Carelabel, dass wir eine schonende Wollwäsche bei 30 Grad empfehlen – auch wenn es sich um Baumwolle handelt. Da wir ausschließlich mit 100 % natürlichen Materialien arbeiten, verhalten sich unsere Produkte anders als synthetische Stoffe.

Im Carelabel weisen wir auch darauf hin, dass sich das Material beim Tragen leicht ausdehnen kann. Das liegt unter anderem daran, dass wir z. B. keinen Elastik verwenden. Nach der Wäsche zieht sich das Produkt wieder in seine ursprüngliche Form zurück.

Wir freuen uns, dass dir die Farben und das Material gefallen.

Solltest du Fragen zur Pflege haben, kannst du uns jederzeit gerne kontaktieren.

Venlig hilsen
Mathias
Seamless Basic

Kvaliteten er god - men størrelsen og måden den er syet på ved skulder og hals - ikke så god . De gamle one sice størrelser er bedre til mig .

Tusind tak for din anmeldelse og for, at du har handlet hos os adskillige gange – det betyder rigtig meget!
Vi er glade for at høre, at du synes om kvaliteten af vores produkter.

Det fremgår ikke af din anmeldelse, hvilket produkt, du skriver om, og da vi meget gerne vil forstå din kommentar omkring pasformen ved skulder og hals, må vil jeg sætte stor pris på, hvis du vil fortælle os, hvilket produkt du henviser til?
Det vil hjælpe os med at tage din feedback med i vores arbejde med pasform og design. Jeg kan dog forsikre dig om, at S/M svarer nøjagtigt til den tidligere Onesize, men måske har du købt L/XL på denne ordre?
Du må meget gerne skrive direkte til mig på hello@seamlessbasic.com

Endnu engang tak for din tid og input.
Glædelig jul
Trine